Zo laat ik nu de eerste zijn die mijn persoonlijke ervaring mag neerzetten op het forum over Battlefield 3.

Na de installatie direct al een probleem, continu een kick uit de server, en ik wist niet waar het lag. We weten allemaal dat tegenwoordig elk spel wel zijn klote ziektes heeft. Affijn, even PB geupdate....let op: pak de PBSETUP.EXE in je BF3 directory, volg de stappen en knallen maar

Het spel speelt soepel, de bewegingen zijn erg realistisch, en op grafisch vlak krijgt BF3 van mij een dikke 9.5. Je kan ook in deze serie letterlijk alles kapot schieten, en dankzij de Frostbite 2, ziet alle damage er nog mooier uit.

Nadat ik me gemeld had in een squad wou ik nog maar 1 ding en dat was de enemy's slopen, dus we gingen voorwaarts...gezien de afstand naar de vijaard, besloot ik een Humvee te pakken en reed mij en mijn squad richting klein Libië. Eenmaal aangekomen werd mijn .50 schutter slachtoffer van een headshot, dus besloot ik uit te stappen en het zelf te doen....en ja het was verdomd moeilijk om een eerste echte kil te maken, wil je een snelle kil maken, ram dan asap wat lood door zijn torso, wil je hem kreupel schieten, ram dan wat lood door zijn onderstel, wil je hem in 1 klap afmaken...HEADSHOT...affijn, even knielen of liggen en je schiet een stuk lekkerder....

Nadat ook ik slachtoffer werd van een RPG raket, en roekeloos gewond op de grond lag, respawnde ik, en dacht: Goh, laat ik eens Dick Berlijn nadoen....jaja en ik kroop in een jachtvliegtuig om de eerste dogfight aan te gaan...wonder boven wonder lukte me dat aardig....alleen een klootviool schoot mij weer met een minigun de lucht uit...hopaaaa we drukken op "'E'' en we gaan een para sprong maken boven de vijandelijke linies, en we rammen nog wat vuil op.

Nadat ik in een Apache gevlogen had, was ik helemaal verkocht aan dit spel....

Kortom, een aanrader!!!!

Einde bericht....