Hoi Allemaal,
Ben al een tijdje niet meer online geweest, maar ik vraag me af, at word er nu het meeste gespeeld?
Black adder
Hoi Allemaal,
Ben al een tijdje niet meer online geweest, maar ik vraag me af, at word er nu het meeste gespeeld?
Black adder
boe

Hey Adder,
Hoe gaat het met jou? Goed je weer te zien
Wij spelen op dit moment heel veel COD5 en zijn aan het expirimenteren met Red Orchestra 2.
Eind dit jaar komen de twee toppers Battlefield 3 en Modern Warfare 3. Omdat Infinity Ward beweert dat MW3 weer helemaal toegankelijk wordt voor de PC (denk aan vrije dedicated server bestanden en LAN play) gaat daar persoonlijk mijn voorkeur naar uit.
FlintLock aka Maubo
hey addertje leuk je weer eens te horen Substral aka Sasori
Proud to be a Belgian Die Hard Motherfucker !!
Proud of my Belgian legacy !!
Sorry voor mijn veels te late reactie, iedereen nog de beste wensen voor 2012, zal es zien welke spel ik aan zal schaffen. Sinds de laatste keer gamen is mijn pc niet meer geupdated ( veels te druk met werk e.d.)
boe

Jij ook nog de beste wensen. Wij spelen op dit moment alleen Battlefield 3 en World of Tanks.
Druk op je werk is een goede zaak want een nieuwe PC kost een paar cent. Zoals Rob al zei, vraagt Battlefield 3 nogal een krachtig systeem. Denk aan minimaal een Core I5 (voorkeur Core I7) met een krachtige DirectX 11 videokaart van ATI of Nvidia. Ati komt trouwens deze maand met de nieuwe 7-serie.
Bookmarks