+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Popcorn Hour C-200

Administrator FlintLock is on a distinguished road FlintLock's Avatar
    Users Flag!

The Netherlands
    Twitter
    @
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    Downloads
    52
    Uploads
    45

Popcorn Hour C-200

Maak kennis met de meest krachtige en veelzijdige (NMT) digitale media speler van dit moment; de Popcorn Hour C-200. De Popcorn Hour C-200 biedt een Gigabit netwerk aansluiting voor razendsnelle bestandsoverdracht en heeft ondersteuning voor een optioneel Blu-ray schijfstation.

Maak kennis met de meest krachtige en veelzijdige (NMT) digitale mediaspeler van dit moment; de Popcorn Hour C-200. Voortbordurend op het succes van de Popcorn Hour A-110 biedt de C-200 nog meer functionaliteiten en mogelijkheden. Zo kent de Popcorn Hour C-200 een Gigabit netwerk aansluiting voor razendsnelle bestandsoverdracht en biedt het ondersteuning voor een optioneel Blu-ray schijfstation.

Alles in één
    Met de Popcorn Hour C-200 kunt u digitale media content afspelen en/of streamen van een divers aantal bronnen, zoals bijvoorbeeld uw PC, network-attached storage, digitale camera of USB opslag (Flash drive, Hardeschijf, DVD drive). Ook is het mogelijk om content te streamen van populaire internet stations waaronder; Blip.tv, Revision 3 en diverse andere online content bronnen. Als klap op de vuurpijl biedt de Popcorn Hour C-200 de mogelijkheid om rechtstreeks te downloaden* van nieuwsgroepen en p2p (torrent), zonder hiervoor uw computer te hoeven gebruiken!

Haal het maximale uit uw Popcorn Hour met een afzonderlijk te verkrijgen QNAP NAS systeem. Ideaal voor de veeleisende media-verzamelaar, met een opslag capaciteit van maximaal 8TB (model afhankelijk). U hoeft zich nooit meer zorgen te maken over mogelijke dataverlies, de 2-poort (en hoger) QNAP NAS-systemen bieden namelijk een automatische (RAID) back-up modus.

Vergroot uw mogelijkheden

• Plaats een Blu-ray disc drive in het 5.25” slot en maak van uw Popcorn Hour C-200 een volwaardige Blu-ray speler.**
    • Speelt u liever alles digitaal af? Dan kunt u ook de 5.25” slot gebruiken om een 3.5” SATA harde schijf van maximaal 2 TB te plaatsen!
    • De Popcorn Hour C-200 kan in samenwerking met een interne harde schijf functioneren als een server, voor het verspreiden van data binnen uw locale netwerk en het internet.
    NMJ Jukebox
    Dankzij de november firmware update is het mogelijk om uw Popcorn Hour om te toveren naar een Media Jukebox. Scan uw media collectie met de ingebouwde IMDB scraper en voorzie uw collectie van dvd-hoezen en filmposters. Navigeer met het grootse gemak door uw persoonlijke media bibliotheek en lees synopsissen van de gewenste films, inclusief IMDB beoordelingen en andere aanvullende informatie! Ziet u door de bomen het bos niet meer, u kunt ook gemakkelijk een passende film uitzoeken door te zoeken op genre (bijvoorbeeld, actie of humor).

(NMJ Jukebox is enkel te gebruiken zodra uw video modus staat ingesteld op een HD-resolutie.)
    Gebruikersvriendelijk
    De Popcorn Hour C-200 maakt gebruik van herkenbare HTML- functionaliteiten en navigatieschermen, hierdoor kunnen zelfs nieuwe gebruikers binnen een mum-van-tijd genieten van de geavanceerde mogelijkheden. Tevens maakt de Popcorn Hour C-200 gebruik van een RF afstandsbediening, die in tegenstelling tot traditionele afstandsbedieningen niet meer afhankelijk is van het richten op de machine. U kunt dus zorgeloos navigeren door uw digitale collectie.

Dankzij de RealD technologie krijgt u een 3D bioscoop ervaring bij u thuis!
    Doormiddel van een toekomstige firmware update wordt het mogelijk om 3D video's (die gebruik maken van de RealD technologie) af te spelen op uw 3D ondersteunde HDTV.
    Muziekliefhebbers
    Dankzij het ingebouwde LCD-display en de besturingstoetsen kunt u door uw muziek collectie navigeren, zonder hiervoor uw TV te hoeven inschakelen.

* Voor deze functionaliteit is een interne harde schijf nodig.
    ** Commerciële DVD en Blu-ray afspeel- compatibiliteit wordt niet ondersteund met de composiet & S-Video aansluiting. Voor het afspelen van Blu-ray content is er tevens een interne harde schijf (2.5") of USB-stick met minimaal 2GB aan vrije ruimte nodig (een USB-stick met 4GB beschikbare opslagcapaciteit wordt aangeraden).

Let op: de gigabit netwerk functionaliteit wordt op dit moment nog niet volledig ondersteund in combinatie met diverse routers. In de toekomst zal deze functionaliteit per firmware- update worden uitgebreid. Voor een overzicht van ondersteunde routers verwijzen wij u graag door naar: NMT Wiki

Bron: hdsupplies.nl

Hierbij nog een paar nuttige weblinks;

http://www.networkedmediatank.com/
    http://www.pchforum.nl/
    http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/

[DFP] Elite Member Opi is on a distinguished road Opi's Avatar
    Users Flag!

Beverwijk, Netherlands
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik heb hem gezien op de LAN en het is een pracht systeempje!!! Echter, ga ik toch even kijken naar de prijsverloop. Ik zelf had een A.C Rayn HD mini op het oog, wat ook een uiterst goed systeempje is....bij de A.C Rayn dien je wel zelf een HDD aan te koppelen.

Banned Rhoov is on a distinguished road Rhoov's Avatar
    Users Flag!

Rotterdam
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ik ga voor de popcorn.. ben me ff aan het oriënteren waar ik de meeste korting krijg..

Senior Member WhiteY is on a distinguished road WhiteY's Avatar
    Users Flag!

Enschedeeeeh
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ga ook voor de popcorn... maar vind hem nog net iets te duur..

Zoals ik hem zou willen hebben komt ie natuurlijk weer tegen de 500.. 2TB HDDtje erin, wifi stickje, blu-ray etc... je kent het wel..

Ik ga eerst ff de Jan euhhh kat uit de boom kijken....

Moderator Chielio is on a distinguished road Chielio's Avatar
    Users Flag!

Varsseveld
    Post Thanks / Like
    Downloads
    2
    Uploads
    1
    Ik zat inderdaad ook naar zoiets te kijken. Wel wil ik de bediening op b.v. een Tabled (denk aan iPad e.d.)

Kan ik later ook de zonwering, verl. enz enz mee besturen.

Users Flag!

The Netherlands
    Twitter
    @
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    Downloads
    52
    Uploads
    45
    Quote Originally Posted by Chielio View Post
    Ik zat inderdaad ook naar zoiets te kijken. Wel wil ik de bediening op b.v. een Tabled (denk aan iPad e.d.)

Kan ik later ook de zonwering, verl. enz enz mee besturen.
    Dat kan dus met een PCH200!

Met NMT Community Software Installer kun je allerlei gadgets downloaden en installeren op de PCH

Moderator Chielio is on a distinguished road Chielio's Avatar
    Users Flag!

Varsseveld
    Post Thanks / Like
    Downloads
    2
    Uploads
    1
    Inderdaad, maar ik lees ook dat het zeker niet door ontwikkeld is. Enige voordeel wat deze heeft, is een leuk LCD scherpje.

Ik zie geen mogelijkheid om een compleet EIB systeem op te draaien.

Klikker de klik.

Users Flag!

Beverwijk, Netherlands
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Vandaag de A.C Ryan Full HD mini besteld....recensies waren supergoed...mooi apparaat voor weinig geld

Hij komt morgen in huis, dus ben nu al druk bezig om 450 GB blu-rays binnen te halen...

Users Flag!

The Netherlands
    Twitter
    @
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    Downloads
    52
    Uploads
    45
    Wie-o-Wie heeft er belang bij mijn nagenoeg nieuwe Popcorn C200 ??

Hij is te koop tegen een aannemelijk bod !!

Users Flag!

Beverwijk, Netherlands
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by FlintLock View Post
    Wie-o-Wie heeft er belang bij mijn nagenoeg nieuwe Popcorn C200 ??

Hij is te koop tegen een aannemelijk bod !!
    Flint, Ik heb wel degelijk interesse in je popcorn, graag hoor ik van je wat hij moet kosten...mijn AC Ryan heeft er lichtelijk de geest mee gegeven. Zit er bij de popcorn een HDD in?...

Ik hoor van je...

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast