+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: THQ wil doorverkoop Homefront tegengaan

[DFP] Elite Member Sasori is on a distinguished road Sasori's Avatar
    Users Flag!

Eeklo City
    Post Thanks / Like
    Downloads
    6
    Uploads
    0

THQ wil doorverkoop Homefront tegengaan

De creatieve breinen bij THQ hebben een manier gevonden om het lenen en doorverkopen van titels tegen dumpprijzen tegen te gaan. Elke eerste eigenaar van Homefront krijgt namelijk een soort van online code, die ze na invoeren volledige toegang geeft tot de multiplayer. De code kan slechts eenmaal gebruikt worden, waardoor alle volgende eigenaars verplicht zijn zich een extra code - ter waarde van tien dollar - aan te schaffen. Doen ze dat niet, dan blijft hun online level geblokkeerd op vijf, hoewel de multiplayer voor hen nog steeds mogelijk is. Het is volkomen normaal als je momenteel een déjà-vugevoel ervaart, want ook voor UFC Undisputed gebruikt men vorig jaar een gelijkaardige aanpak.

Homefront vertelt een 'what-if' scenario waar de Noord-Koreanen toenadering zoeken met het zuiden en andere communistische grootmachten. Samen vormen ze een stevige bedreiging voor de wereldvrede, en vallen in het jaar 2027 het Amerikaanse continent binnen. Als onderbewapende rebel speel je een belangrijke rol in dit conflict. Verwacht echter geen eenmansleger, want de makers willen ons bewust realistische oorlogssituaties voorschotelen.

Proud to be a Belgian Die Hard Motherfucker !!
    Proud of my Belgian legacy !!

Administrator FlintLock is on a distinguished road FlintLock's Avatar
    Users Flag!

The Netherlands
    Twitter
    @
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    Downloads
    52
    Uploads
    45
    Ik blijf dit merkwaardig vinden. Ik vind het ronduit arrogant!!

[DFP] Elite Member Sasori is on a distinguished road Sasori's Avatar
    Users Flag!

Eeklo City
    Post Thanks / Like
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Het is gewoon boertig wat ze doen .
    Ze hebben gewoon een manier gevonden om er blijven geld uit te kloppen .
    Iemand die zen pc crasht en zen hd is naar de kloten .
    Ja ook al is die de eerste eigenaar ,die mag 5 a 10 dollar ophoesten .

Proud to be a Belgian Die Hard Motherfucker !!
    Proud of my Belgian legacy !!

Super Moderator Rob is on a distinguished road Rob's Avatar
    Users Flag!

Hoogerheide
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    2
    Downloads
    3
    Uploads
    1
    volgens mij is het hier in nederland nog onrechtmatig ook. Ben benieuwd of iemand het durft om daar tegenin te gaan.....of gewoon het spel niet kopen uit protest ( of dat werkt in Nederland LOL )

Junior Member Perrmans is on a distinguished road Perrmans's Avatar

Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Grootste oplichters ooit

Dit is heeel erg merkwaardig inderdaad,
    Ik heb het spel gepre-orderd en op 15 maart is hij netjes in de bus gekomen.
    Maar toen ik het spel starte, de mp code had ingevoerd en ging spelen, moest ik bijna huilen. Dit spel ziet er zo lelijk uit en klopt voor geen kant. Ze doen dit puur om mensen die hem niet leuk vinden te naaien omdat het moeilijker is om er nog enigsins geld voor terug te krijgen.

THQ = WAARDELOOS dankjullie wel voor het af handig maken van me 60 euries

Banned Rhoov is on a distinguished road Rhoov's Avatar
    Users Flag!

Rotterdam
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    BULLSHIT !!!!
    Er is mij VOORAF bij het kopen van het spel keurig uitgelegd hoe dit in zn werk gaat. Met andere woorden.. jullie hebben je niet verdiept of hebben weer blind een spel online georderd, of bij een KUTwinkel gekocht.
    Daarbuiten kon je dit vrijwel overal lezen. voorbeeld en zo kan ik er tientallen geven.
    Weer eens een kwestie van achteraf zeiken.

en het heeft zeker niets met cecrashte HD's te maken.. al koop ik nog 3 nieuwe PC's en installeer ik het daarop. Ik BLIJF de eerste eigenaar.
    Stelletje papegaaien

Dit systeem speelt al veel langer, kijk maar naar MOH recenter naar BFBC2.. daar moet je flink je beste doen als je het spel doorverkoopt.

en trouwens welke NOOB koopt een 2e hands spel ???

Users Flag!

Hoogerheide
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    2
    Downloads
    3
    Uploads
    1
    Ten eerste vind ik het tegen het principe van vrije handel, maar tot daar aan toe.

Gelukkig kan je bij THQ voor een relatief laag bedrag nog een key krijgen. Bij EA is dit totaal uitgesloten ( spreek uit eigen ervaring nu) . Daar kan je gewoon het volle pond betalen, ofwel , een nieuw spel.

En Jan, niet iedereen is multimiljonair zoals jij en kunnen zo besparen op de kosten voor een nieuw spel......

[MENTION=785]Perrmans[/MENTION]: misschien beter rondkijken voordat je hem koopt. Wij hebben het spel gekocht voor € 43,00..........

Banned Rhoov is on a distinguished road Rhoov's Avatar
    Users Flag!

Rotterdam
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    je koopt met microsoft ook een licensie ipv het product. Is ook niet overdraagbaar en daar hoor ik niemand over klagen..
    en kosten besparen..??? dan koop ik een 2e hands game en moet ik een extra licensie kopen om te kunnens spelen. Ben ik net zo duur uit als nieuw..
    En waarom zou ik een spel kopen dat niet relevant en vernieuwend is. ja een stok kaarten

Users Flag!

Hoogerheide
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    2
    Downloads
    3
    Uploads
    1
    Tja, ook die Windows wordt illegaal gedraaid...... Maar goed, daar geef ik dus wel geld aan uit, klopt, want dat programma is noodzakelijk.
    En als ik een spel wil hebben , koop ik het nieuw... maar probeer er evengoed het laagste bedrag ervoor te betalen.....

Maar ja , als ik het dan niet meer wil gebruiken, wil ik het soms van de hand doen. Marktplaats is dan een mooi medium. En als mensen dan geld willen geven voor iets wat al ouder is en hebben niet het geld voor nieuw!!!!
    Voor beide partijen een goede oplossing. Je krijgt betaald om afstand te doen van je eigendomsrechten..... en de ander betaald minder voor een gebruikt artikel, wat dat ook moge zijn....
    Dat is vrije handel en daar geloof ik in.

kijk, het is niet logisch dat je geld gaat betalen voor een licentie + 2de hands en dan duurder uit te zijn dan een origineel. Maar als het euri's kan schelen, waarom dan niet... ik zie het probleem niet in doorverkoop ....
    Mensen die het geld niet (over) hebben voor een nieuwe game, zullen dat door systeem ook niet kopen.....

Administrator FlintLock is on a distinguished road FlintLock's Avatar
    Users Flag!

The Netherlands
    Twitter
    @
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    Downloads
    52
    Uploads
    45
    Quote Originally Posted by Perrmans View Post
    Dit is heeel erg merkwaardig inderdaad,
    Ik heb het spel gepre-orderd en op 15 maart is hij netjes in de bus gekomen.
    Maar toen ik het spel starte, de mp code had ingevoerd en ging spelen, moest ik bijna huilen. Dit spel ziet er zo lelijk uit en klopt voor geen kant. Ze doen dit puur om mensen die hem niet leuk vinden te naaien omdat het moeilijker is om er nog enigsins geld voor terug te krijgen.

THQ = WAARDELOOS dankjullie wel voor het af handig maken van me 60 euries
    Sasori heeft dit al begin juli 2010 gepost! misschien een tip om eens vaker op dit forum te kijken. Vooral naar de nieuwe releases

Maar..... ik ben het volkomen met je eens dat dit een belachelijke regeling is! Als je een product aanschaft, ben je rechtmatige eigenaar en zou je het gewoon moeten kunnen verkopen!!

Game developers moeten dit in de toekomst vetgedrukt op de verpakking vermelden! De drempel om dan een nieuwe game aan te schaffen, wordt dan natuurlijk een stuk hoger. Mijn verwachting is dat gamers voorzichtiger en kritischer gaan worden.

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast