ik totaal niet .
Wat ik ook heb ,die stats laden duurt lang enz .
ik totaal niet .
Wat ik ook heb ,die stats laden duurt lang enz .
Proud to be a Belgian Die Hard Motherfucker !!
Proud of my Belgian legacy !!
Gister werd ik vaak gekicked, "No Packet Flow", dit was bij BC2 niet het geval. Game opnieuw opgestart en probleem verholpen.
Maar goed, ik moet zeggen dat ik Vietnam ietwat leuker vind dan Vanilla BC2, daar zijn de maps gewoon TE groot naar mijn inziens.
bwa vandaag terug gehad dat je met rpg schiet of ppsh en die persoon blijft doorlopen .
Dus ze hebben het er nog nie uit gekregen .
Bfbc 2 nieuwe mappen vond ik schitterend .
Ik vindt deze mod niet veel beter spelen dan BFBC2. Eigenlijk helemaal niet, nu ik er ook voor betaald heb. Deze mod had ook een gekke gamer kunnen maken welke te veel tijd over had.
Al met al wel leuk, maar als er veel in de server zitten, is het enkel rennen en naden.
Toch blijft mijn voorkeur naar een game waar meer sprake is van tactische invloeden om de game te winnen.

Klopt helemaal. Daar hebben we dan ook een forum voor , he, kunnen we lekker de games afzeiken. Ach, het is ook niet gemakkelijk om goede uitgebalanceerde mappen te maken. dat is wel gebleken.
Maar ik geef Chielio in deze wel gelijk, als je dan maar een beperkt aantal mappen vrij geeft, zorg er dan voor dat ze breed zijn . Nu heb je beperkte doorgangs mogelijkheden in bepaalde map, en ja. dan is naden wel een makkelijke oplossing om het te verdedigen. Dat heeft idd niets meer met skills te maken, maar puur met raggen. Dit is uiteraard tegen te gaan, maar dan moet je regels opstellen...... Gadver, en wie wil daar nu aan beginnen. Nee, we moeten vooral het spelplezier niet voor laten gaan aan het feit dat regeltjes "not done" zijn!!!
Maar afijn, ik ben schijnbaar de enige die hier zo over denkt. Word een eindeloze discussie en strijd die ik maar ga staken.
ik begin er nie over want je krijgt toch altijd de wind tegen .
Bookmarks