Hier kun je alles posten over World of Tanks.
Yo......... Heb je een leuke custom avatar nodig stuur me dan even een PB.... En ja het is gratis ;) (Eng.) Yo.........
Ach je mag toch dromen..........
Dag zwoegers, Ik had even een clanlogo voor op de tanks gemaakt. Chiel moet deze (of iets anders natuurlijk) alleen even plaatsen en kreeg...
Hahaha, Deze was toch wel de moeite waard om even een kiekje van te nemen en hier te plaatsen. Was lekker druk aan het knallen zie ik ineens in...
hey hey deze week al je eerste overwinningen worden beloont met 3x XP i.p.v. 2x check ingame news van WoT. Starting from 5:30 AM UTC November...
Hoi heeft iemand al enig idee wat hij gaat veranderen als de nieuwe skills aktief worden? zie...
De bedoeling is voor onze wot sectie wat levend te houden . Ik zal beginnen ,deze tanks heb ik op het moment . pzkwf 4 kv kv3 Tiger ...
Dag mannen, Hierbij één filmpje van meerdere over de weakspots van verschillende tanks. Voor diegene die er wat aan hebben kan het een goede...
Rechtstreeks uit de Q&A: Vraag: After some encouraging reply and a poll made by Jinxx71 which showed an overwhelming number of players wanted ...
Zal wel eenmalig zijn http://imageshack.us/photo/my-images/80/shot002yn.jpg/
Before: After: Blij dat ik er doorheen ben. Die rijdende bistro is echt.......triest.
:cool:
Man man man.............. Ik ben die bedplassende kleuters zo zat in W.o.T.... Gisteren ook weer zo'n kleuter die het niet kon verkroppen dat...
Dames, Ik heb eens zitten luisteren naar een aantal van jullie en op het forum gekeken. Om aan CLAN wars mee te kunnen doen hebben we minstens...
Goed.... Zo te zien wordt er op hoog niveau nagedacht over de aankomende clanwars en wat daar allemaal bij komt kijken. Top!.... Gelijk tijd...
Nu het een tijdje gespeeld te hebben , kan ik tot mijn volgende conclusies komen. Het spel is aardig in elkaar gezet, de play is eenvoudig en heel...
Hey Maurice, Is het mogelijk dat wot en bf3 kunnen worden gescheiden van kanaal op TS? Nu zitten we anders door elkaar te kwekken bij...
Commanders, We will soon be updating the World of Tanks in-game store. As of January 16, 2012, the Type 59 premium tank will be removed from the ...
World of Tanks informs players that maintenance will be held on the game server starting from 12:00 am PST January 5th (8:00 UTC January 5th),...
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Order threads in...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Rules