Results 1 to 4 of 4
    Moderator
    This is Opi's Country Flag
    Achievements:
    VeteranTagger First Class10000 Experience PointsSocialRecommendation Second Class
    Awards:
    Discussion Ender
    Opi's Avatar
    Zandvoort
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    5 Thread(s)
    Total Downloaded
    416.62 MB
    Mijn Marktplaats

Exclamation Installatie probleem iTunes

Beste mensen,

Sinds gister kamp ik met een behoorlijk probleem, ik zal het als volgt uitleggen:

Als ik iTunes 10.7 van de Apple website download en wil installeren, krijg ik nadat de installatie 2 sec is begonnen de volgende melding:

''Het installatieprogramma heeft fouten aangetroffen voordat iTunes kon worden geconfigureerd.
    er hebben zich tijdens de installatie fouten voorgedaan.
    uw computer is niet gewijzigd''

Zie afbeelding:

Ik heb op verschillende forums nagekeken of dit probleem vaker voorkomt, maar ik heb er tot op heden nog geen goede oplossing op gevonden.

Ik heb het iTunes programma op mijn laptop willen installeren, en dat lukte niet en tot overmaat van ramp ook dezelfde fout op mijn desktop! Ik heb zelfs mijn hele windows 7 Home Premium 64Bit opnieuw geinstalleerd op mijn laptop, zelfs 2x want ik heb de 32bit versie geprobeerd van Windows 7 met de 32bit iTunes en de 64bit versie van Windows met de 64bit iTunes, maar de fout blijft terugkomen! zelfs op een geheel vers opnieuw geinstalleerd systeem!

Ben redelijk ten einde raad, omdat ik niet zonder iTunes kan omdat ik daarmee mijn Apple devices update en onderhoud!

Similar Threads:

Moderator
    Achievements:
    VeteranTagger First Class10000 Experience PointsSocialRecommendation Second Class
    Awards:
    Discussion Ender
    Opi's Avatar
    Zandvoort
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    5 Thread(s)
    Total Downloaded
    416.62 MB
    Mijn Marktplaats
    Raar maar waar, na wat bizare installatie handelingen is het opeens toch gelukt om iTunes werkend te krijgen...Even met Apple aan de lijn gehangen en die hebben me hele rare dingen laten doen en nu doet het opeens... Verder is het een bekend probleem en er word aan gewerkt!

Administrator
    This is FlintLock's Country Flag
    Achievements:
    SocialYour first GroupRecommendation Second ClassVeteranCreated Album pictures
    Awards:
    Posting Award
    FlintLock's Avatar
    The Netherlands
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    10
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Total Downloaded
    18.83 GB
    Mijn Marktplaats
    Quote Originally Posted by Opi View Post
    Raar maar waar, na wat bizare installatie handelingen is het opeens toch gelukt om iTunes werkend te krijgen...Even met Apple aan de lijn gehangen en die hebben me hele rare dingen laten doen en nu doet het opeens... Verder is het een bekend probleem en er word aan gewerkt!
    Mooi dat het is opgelost maar kun je die rare dingen ook omschrijven zodat anderen hier ook iets aan hebben?

Moderator
    Achievements:
    Awards:
    Discussion Ender
    Opi's Avatar
    Zandvoort
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    5 Thread(s)
    Total Downloaded
    416.62 MB
    Mijn Marktplaats
    Uitleg voor de 64Bit iTunes:

-Download Quicktime (dus niet incl iTunes)
    -Installeer Quicktime
    -De-installeer Quicktime
    -Open CCleaner
    -Clean je register
    -Start PC opnieuw op
    -Open weer CCleaner
    -Schoon weer je register op
    -Start PC weer opnieuw
    -Download iTunes 10.7 voor Windows 64Bit
    -Wijzig doelmap naar Program Files (DUS NIET: Program Files x86!!!!!)
    -Installeer iTunes

Nu moet iTunes het doen! Wil je iTunes in een andere partitie zetten? Dan dien je eerst deze stappen te ondernemen, alvorens je iTunes kunt verwijderen en opnieuw gaat installeren.

BRON: Telefonische helpdesk Apple

Thanks FlintLock thanked for this post

Visitors found this page by searching for:

er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-42110)

itunes foutmelding 42110

itunes er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-42110)

er hebben zich tijdens de installatie fouten voorgedaan voordat itunes kon worden geconfigureerd

itunes fout 42110

er heeft zich een fout voorgedaan 42110

fout 42110 itunes

onbekende fout itunes 42110

foutmelding itunes 42110

itunes fout -42110

fout 42110

foutmelding itunes 5002

fout itunes 42110itune fout 42110itunes er hebben zich tijdens de installatie fouten voorgedaanitunes -42110foutmelding itunes 42110 hoe oplossenitunes onbekende fout 42110itunes foutmelding 42110 windows 8er hebben zich tijdens de installatie fouten itunes fout 42110 oplossenitunes 42110itunes er heeft zich een fout voorgedaan (-42110)42110 itunes windows 7itunes onbekende fout 42110 windows 8 upgrade
SEO Blog

Bookmarks